نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1998
-
الف
+

ماجرای عاشق شدن پدر کلان «ستایش»

«جمشید مشایخی» بازیگر ایرانی در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با ماجرای عاشق شدنش و فرار از مکتب صحبت کرد.

«جمشید مشایخی» بازیگر ایرانی معتقد است که هنرمند اهل دل هستند و نباید وارد سیاست شده و برای خود مشکلی ایجاد کنند.

به گزارش آی فیلم2،  «جمشید مشایخی» بازیگر کهنه کار سینما، تلویزیون و تیاتر ایران شام سه شنبه ۱۴ حوت در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با چگونگی حضورش در تیاتر گفت: از مکتب فرار کنم تا بتوانم تیاتر کار کنم. من عاشق صحنه و نمایش بودم و باید به آن می‌رسیدم.

مشایخی در بخش دیگر این برنامه، درباره چگونگی ماجرای عاشق شدنش توضیح داد: «همسر من از بستگان ما بود و ماجرای عاشق شدن من نیز به سال 1336 خورشیدی باز می‌گردد، روزی به خانه‌شان رفته بودم و همان جا دلبسته‌اش شدم و با او این مسئله را در میان گذاشتم. همیشه این ترس را داشتم که یک وقت او را از دست ندهم.»

مشایخی در بخش دیگر این برنامه، در پاسخ به پرسشی درباره ورود هنرمندان به سیاست، نظرش را اینطور بیان کرد: «به نظرم هنر کار دل است و هنرمند هم اهل دل حساب می‌شود، به همین دلیل ورود هنرمندان به سیاست را به صلاح‌شان نمی‌دانم. به همین دلیل به سیاست کاری نداشته و حرفی نمی زنیم که برایمان مشکلی ایجاد کند.»

‌‎مشایخی در واکنش به شایعات فوتش بیان کرد: مرگ و زندگی دست خداست. اگر کسی گفت: جمشید مشایخی از دنیا رفت، توهینی نکرده است و من از این افراد گله‌ای ندارم. اما اگر از من متنفرند می‌توانند بگویند تو را دوست نداریم؛ انتشار شایعه مرگ موجب رنجش خویشان و اطرافیانم می‌شود.

‌‎این بازیگر در خصوص ماجرای دلخوری اش از آقای ‎«رضا عطاران» بیان کرد: هیچ ناراحتی ندارم، کینه‌ها را نباید به دل گرفت؛ خیلی زشت است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر